Aktuelt

Vi lanserer Artifiks nye Hjelpesenter!

Skrevet av Artifik | 04. oktober 2024

 

 

Vi er stolte av å kunne introdusere vårt nye Hjelpesenter – laget for å gi våre kunder en bedre og mer selvbetjent opplevelse! 

 

🎯 Hjelpeartikler – Finn svar raskt med søkefunksjon. Tilpasset både oppdragsgivere og leverandører - tilgjengelig 24/7.

⚙️ Driftsstatus – Hold deg oppdatert på plattformens status og abonner på oppdateringer for å alltid være i forkant.

📈 Releasenotes – Følg med på hva som kommer, og hva vi allerede har levert for å forbedre Artifik KGV og KAV.

🤝 Kontakte Support – Be om hjelp når du trenger det, send inn ønsker om forbedringer eller bestill en demonstrasjon av løsningen.


Vi jobber kontinuerlig for å lage markedets beste anbudsløsning - som gjør det enkelt for kundene våre å gjøre ting riktig. Besøk vårt Hjelpesenter her.